Strony

niedziela, 13 stycznia 2013

Śniadaniowe Love- miłosne śniadanie dla dwojga

Od dawna nosiłam się z zamiarem przygotowania jajek w kształcie serca. Zobaczyłam je kiedyś na jakimś blogu i podbiły moje serducho. Lubię parówki a za jajkami wprost szaleję, także połączenie idealne. Danie smakowało rewelacyjnie, mimo że jadłam je w pojedynkę. Nie spodziewałam się, że smaki tak dobrze się skomponują. Proste danie, świetny pomysł, dobry smak. Czego chcieć więcej? Gorąco polecam !


Składniki:
2 parówki
2 jajka
pieprz
tłuszcz do smażenia

Parówki przekroić na pół wzdłuż, zostawiając na końcu około półtora centymetrowy nienacięty kawałek. Wywinąć parówki tak, aby powstały serca, a końce spiąć wykałaczkami. Przygotowane parówki podsmażyć z obu stron na rozgrzanym na patelni dowolnym tłuszczu (masło, olej, smalec). Do środka wbić jajka. Smażyć około pół minuty, aż białko od spodu się zetnie, po czym przewrócić na drugą stronę. Jeszcze chwilę trzymać na patelni. Z gotowych serduszek wyjąć wykałaczki i podać z kromką chleba.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz