Strony

poniedziałek, 22 października 2012

Czekoladowa kawa

Kawa... Czekolada... No i czego chcieć więcej? :) Chyba jedynie bitej śmietany, której niestety nie miałam. Ale nic nie stoi na przeszkodzie by udekorować nią pyszną kawkę. Świetna na jesienne, samotne, zimne wieczory. Muszę Wam wyznać, że kawoszem nie jestem. Ale ta urzekła mnie! Serio. Jest wyśmienita. Polecam.
Ps: Przepraszam za zdjęcia słabej jakości. Nie kierujcie się nimi przy ocenie. :)

Składniki:
ok.250 ml mleka
50 ml wody
1 łyżeczka kawy rozpuszczalnej
3 kostki czekolady mlecznej
1 łyżeczka cukru
wafelek do dekoracji

Kawę zalej wrzącą wodą. Zetrzyj czekoladę i wymieszaj z kawą. Można dosłodzić. Spień mleko i wraz z pianą rozlej do szklanki.   Wlej delikatnie kawę. Pokrusz wafelka i posyp nim wierzch. 







1 komentarz:

  1. Pychotka.
    Ja mam dzisiaj taki samotny, zimny wieczór (moje Kochanie wróci z pracy nad ranem), więc taka czekoladowa kawka byłaby jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń