Strony

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Pieczone ziemniaki


Pieczone ziemniaki kiedyś robiło się u nas częściej. Teraz są na prawdę rzadkością. A szkoda, bo są pyszne.     Świetnie nadają się do mięs czy sałatek. Można także zajadać je bez niczego. :) Przyprawić je można właściwie wszystkim, ja przedstawię moją propozycję podania.

Składniki (na 2 porcje):
8 małych ziemniaków
przyprawa do ziemniaków
suszone oregano
czosnek

Włączyć piekarnik i nagrzewać do 180stopni. Ziemniaki obrać. Pokroić jak na frytki. Wrzucić do miski i skropić olejem. Dodać przyprawy i wymieszać. Na blaszce rozłożyć papier do pieczenia i wyłożyć ziemniaki. Piec około 20-25 minut.



2 komentarze:

  1. nigdy mi się nie chce nagrzewać piekarnika, ale uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo jak ty, ale piękne zdjęcia z internetu zachęciły mnie no i zrobiłam. Nie pożałowałam! :)

      Usuń