Strony

czwartek, 16 sierpnia 2012

Najlepsze spaghetti jakie dotąd jadłam!

Spaghetti, które wczoraj przyrządziłam okazało się najlepszym. Sądzę, że to zasługa mięsa, gdyż-wyjątkowo- użyłam indyczego, ale także pominięcia niektórych składników, które zawsze dodawałam. Szkoda, że było tak dużo ochotników do jedzenia, gdyż zabrakło dla mnie na dokładkę. ;) Ale tego smaku w życiu nie zapomnę! 



Składniki (na 4 porcje):
1 opakowanie makaronu
500g mięsa mielonego z indykiem
2 pomidory
1 cebula
2 ząbki czosnku
90 g koncentratu pomidorowego (lub przecier pomidorowy)
sól, pieprz
olej do smażenia

Na patelni rozgrzać olej. Przełożyć mięso. Podsmażać. W tym czasie odparzyć pomidory, obrać ze skórki i pokroić w plastry. Dodać je do mięsa. Przyprawić solą i pieprzem. Dodać przeciśnięty przez praskę czosnek.Wymieszać. Na drugiej patelni zeszklić cebulę. Dodać koncentrat bądź przecier. Wymieszać i smażyć około 10 minut. Ugotować makaron. Odcedzić. I teraz dwie opcje:
1) Przełożyć makaron ugotowany al dente do sosu, wymieszać i chwilę podsmażyć
2) Makaron ugotować do miękkości. Przełożyć na talerz i polać sosem.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz