Strony

niedziela, 5 sierpnia 2012

Placki owsiane


Moje dzisiejsze śniadanie: placki owsiane z jogurtem naturalnym. Boski smak. Co prawda nie dałam rady zjeść całej swojej porcji, ale to dlatego, że wcześniej podjadałam. Wiem- zły nawyk, ale nie potrafię sobie z nim poradzić.
Ja swoje podałam z jogurtem naturalnym i cukrem.  Pycha! Polecam wypróbować mój przepis na placuszki owsiane Już dziś może za późno na śniadanie, ale przecież jutro też jest dzień... ;-)

Składniki:
1 jajko
2 łyżki płatków owsianych
2-3 łyżki jogurtu naturalnego lub 2 łyżki serka homogenizowanego
garść płatków kukurydzianych
olej rzepakowy

Jajko roztrzepać widelcem. Dodać płatki owsiane i jogurt albo serek homo. Wymieszać łyżką. Pokruszyć płatki kukurydziane i również dodać do masy. Na patelni rozgrzać odrobinę oleju. Nabierać na łyżkę masę i formować na patelni nieduże placuszki. Smażyć z obu stron na lekko brązowy kolor. Do placków nie dodaję cukru, więc słodzę jogurt, z którym podaję śniadanie.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz