Strony

wtorek, 3 lipca 2012

Pancakes, ale po mojemu

Wiem, ze może nie wypada zmieniać ogólnoprzyjętych norm (czyt.: przepisów). Ale... wszędzie mnóstwo przepisów na te naleśniki, a każdy taki sam. Ja dałam się ponieść wyobraźni i zrobiłam je po swojemu- tak jak lubię. Wyszły na prawdę smaczne.Pulchniutkie, słodziutkie... Ale jeśli ktoś jest zagorzałym fanem kuchni amerykańskiej, niech ucieka z mojego bloga, bo zapewne przeżyje szok... :)




Składniki:
na 10 sztuk

1 szklanka mąki
1 jajko
1/2 szklanki mleka
1/4 szklanki cukru
1 łyżeczka proszku do pieczenia
szczypta soli
olej do smażenia

Przesiać do miski mąkę i zalać mlekiem. Dodać cukier, sól i proszek do pieczenia.Wbić jajko. Zmiksować. Ciasto konsystencją powinno przypominać gęstą śmietanę. Lekko naoliwić teflonową patelnię. Pancakes zarumienić z obu stron.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz