Strony

niedziela, 1 lipca 2012

Kuleczki kokosowe

Kolejny autorski przepis. Tym razem zapraszam Was do krainy kokosu. Ja osobiście uwielbiam go!  Dzisiaj zrobiłam kuleczki kokosowe. Przepis od początku do końca wymyśliłam sama. Mam nadzieję, ze Wam się spodoba! :) Niestety, do sesji dotrwało tylko 6 kuleczek... ; )



Składniki:
2 spore garści wiórków kokosowych
0,25 szklanki mleka
2 krople aromatu migdałowego
1 łyżka masła
3 łyżki cukru pudru

Na patelni zarumienić wiórki kokosowe. Dolać mleko, wymieszać. Zdjąć z ognia. Dodać aromat i masło. Zamieszać i spowrotem odstawić na palnik. Smażyć około 3 minut, po czym dołożyć masło.
Ostudzić masę, ale nie doprowadzić do jej całkowitego wystygnięcia. Uformować rękami niewielkie
kuleczki. Odstawić je do lodówki na 2-3 godziny, aby stwardniały.



A tu lekko nadgryziona kuleczka kokosowa ;-)

2 komentarze:

  1. robiłam kiedyś coś podobnego było pyszne, ale sie przejadłam i jakoś nie mam na to ochoty lecz POLECAM także

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, wiórki kokosowe, tak jak wszystko inne, mogą się przejeść. ; ) Mnie kiedys odrzucało od jajecznicy, do potrafiłam ją jeść kilka razy w tygodniu... :)

    OdpowiedzUsuń