Strony

poniedziałek, 11 czerwca 2012

Kluski kładzione ze skwarkami


O kluskach kładzionych nigdy nie słyszałam. Do czasu. Pewnego pięknego dnia zobaczyłam je na jakimś blogu. Postanowiłam, że kiedyś będę musiała je zrobić. I nadszedł ten dzień. Właśnie dziś. :)

Składniki:
1 szklanka mąki
1 jajko
szczypta soli


Składniki przełożyć do miski. Wyrobić ciasto. Nabierać ciasto łyżką i zanurzać w gotującej się lekko osolonej wodzie. Gotować aż wypłyną na wierzch. Mi z tych proporcji wyszło 10 kluseczek, ale nie byłam w stanie sama wszystkich zjeść.




4 komentarze:

  1. lubie!!
    a najbardziej lubie ziemniaczane z twarogiem i skwarkami ... mmmmm ale sie rozmarzylam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. JA własnie mam w planach zrobic ziemniaczane. :)
    Nic tylko trzeba zrobić. ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. NIE LUBIĘ SKWAREK NIE LUBIĘ KLUSEK WIĘC TEGO NIE SPRIOBUJĘ

    OdpowiedzUsuń