Strony

sobota, 12 maja 2012

Obiad.

Dzisiaj miałam za zadanie przygotowac obiad dla siebie i taty. Ponieważ jest on wybredny i lubi tylko kuchnię polską, przygotowałam kotlety z piersi z przepyszną surówką. Podaję przepis na porcje dla 2 osób.

Pokroiłam pierś. Przyprawiłam solą i pieprzem. Wbiłam do miseczki jajka.


Roztrzepałam widelcem.


Wysypałam na talerzyk panierkę.


Zanurzyłam kotlet z obu stron w jajku. Później obtoczyłam w panierce.


Smażyłam mięso na patelni na rozgrzanym tłuszczu. Podawałam z surówką.




Jako, że tata nie lubi wszelkiego rodzaju panierek, jego kotlet obtoczyłam w mące. 
Jego porcja wyglądała tak:




Składniki na surówkę:
kapusta pekińska
2 liście sałaty
1 łyżka majonezu
12g przyprawy do sałatek (jogurtowo-koperkowej)

Sposób wykonania:
Pokroić kapustę, porwać liście sałaty. Dodać łyżkę majonezu. Dosypać przyprawę i wszystko wymieszać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz