Strony

sobota, 5 stycznia 2013

Cappucino.

Wielką zwolenniczką czy fanką kawy nie jestem, ale lubię od czasu do czasu wypić dobre cappucino. Do tej pory szłam na łatwiznę i kupowałam ją, ale w końcu się przełamałam i postanowiłam zrobić je samodzielnie. Nie jest wcale skomplikowane, a z pewnością mniej kosztuję i można dopasować proporcje składników do swoich upodobań smakowych. Kawka wyszła wyśmienita! Na pewno jeszcze nie raz ją przyrządzę! Smakuje jeszcze lepiej niż ta sklepowa. Przepis ten jest podstawowym , można go modyfikować.


Składniki(na 1 porcję):
1 filiżanka mleka
2 łyżeczki cukru
2 kostki czekolady
1 łyżeczka kawy rozpuszczalnej
bita śmietana

Pogrzać posłodzone mleko, ale nie doprowadzić do wrzenia. Rozpuścić czekoladę i kawę. Wszystko dobrze wymieszać, aby powstała delikatna pianka. Przelać gotową kawę do filiżanki i udekorować bitą śmietaną.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz