Strony

sobota, 15 grudnia 2012

Dziwne ciasteczka owsiane.

Poczułam dziś ochotę na coś słodkiego. Chęć ta ogarnęła mnie na godzinę przed wyjściem, więc musiałam wykombinować coś na szybko. Na dodatek skończyła mi się mąka- dodatkowy problem. Długo nie myśląc, przetrząsnęłam szafki. Padło na wafle ryżowe i płatki owsiane. Połączenie dosyć kontrowersyjne, ale smakuje nieźle. Co prawda smakoszom słodyczy moglyby te oszukane nie przypaść  do gustu, jednakże pokuszę się o dodanie tego przepisu.


Składniki (na 1 porcje):
1 wafel ryżowy
1 szklanka płatków owsianych gorskich
1 jajko
2 łyżki cukru
woda
mleko

Włączyć piekarnik na 180 stopni. Pół szklanki płatków zalać ciepłą wodą i na chwilę odstawić. W tym czasie pokruszyć wafel ryżowy. Dodac suche płatki. Wymieszać z jajkiem, po czym dodać resztę płatków odcisniętych z  wody. Wymieszać masę. Ulepić małe ciasteczka i ułożyć na blasze wyścielonej papierem do pieczenia. Po około 5minutach pieczenia, posmarować mlekiem. Piec ok. 20 minut.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz