Strony

środa, 21 listopada 2012

Zupa pomidorowa z zasmażaną kiełbasą

Wracam do domu a tam... Nie ma nic na obiad! Czym prędzej otworzyłam lodówkę, a tam znalazłam jakąś kiełbasę i pomidora. Po chwili zastanowienia postanowiłam to wszystko podsmażyć. Jednak wciąż nie wiedziałam co dalej. Nagle olśniło mnie aby zrobić zupę. Wyszła wyjątkowo smaczna, tym bardziej że to typowo resztkowe danie. Muszę również pochwalić czas wykonywania potrawy. Robi się bardzo szybko. 


Składniki:
1 szklanka bulionu
1 szklanka wody
50g kiełbasy (u mnie żywiecka)
1 pomidor
2 łyżki ketchupu
1 łyżka masła
sól, pieprz, majeranek, oregano

Na patelni roztopić masło, po czym wrzucić pokrojoną w kostkę kiełbasę. Podsmażyć, aby kiełbaska lekko się zarumieniła. Pokrojonego w półplasterki pomidora dodać na patelnię. Przyprawić. Smażyć około 2 minut, po czym zalać i wszystko wodą. Podczas, gdy zawartość patelni dusi się, zagotować bulion. Zawartość patelni przelać do garnka i zagotować. Na koniec doprawić jeszcze ketchupem i chwilkę podgotować.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz