Strony

czwartek, 26 lipca 2012

Sałatka z mozzarellą


Jak szaleć- to na całego. Oto moje motto na dziś. Obłowiłam się na zakupach. Upolowałam sporo smacznych warzyw i postanowiłam wykorzystać je do sałatki. A żeby było więcej kolorów i fajniejszy efekt smakowy, dodałam ser mozzarella. Wyszło pysznie! Podałam do obiadu, ale równie dobrze można zaserwować na kolację, np. z bagietka posmarowaną masełkiem.


Składniki:
pół główki sałaty lodowej
220 g sera mozzarella
250 g pomidorków koktajlowych
bazylia
świeżo mielony pieprz
sól

Składniki na sos:
1-2 łyżki oliwy
1 łyżeczka miodu
sok z cytryny

Sałatę porwać do miski. Dodać umyte pomidorki koktajlowe. Mozzarellę pokroić w plasterki. Ułożyć na sałacie. Przyprawić pieprzem i solą. Udekorować bazylią, u mnie 4 listki.
Wszystkie składniki na sos wymieszać. Polać sałatkę.








1 komentarz: